9 Ekim 2011 Pazar

Eşrefoglu Dergisinden Bir Konu;Bir sevda yaşıyorum-AMBER- ( Ayşe Hoca)

Eşrefoglu Dergisinden Bir Konu;Bir sevda yaşıyorum-AMBER- ( Ayşe Hoca)

08 Ekim 2011 Cumartesi, 12:43 tarihinde Seyit Karakaya tarafından eklendi
 
Bir yolda yürüyorum,
Sonunun nokta nokta bittiği
Bir sevda yaşıyorum.
Tüm gücümle;
Ne kadar ulaşmak istesem de,
Yar diye yoluna öldüğüme;
Usumun  korka korka yittiği,


Bir sevda düşlüyorum,
Deryada damla damla kaybolan.
Eriyip köz içinde,
Çınga çınga alaza meydan okuyan,
      Bir sevda.

Çiğ tanesi yaprakta
Açılmış, meydan okumuş,
Başkaldırmış, buzdan beyaz toprakta
Bembeyaz bir kardelen gibi
       Bir sevda
Ki…
Göğe çıkmış bir zerre,
Yere yağan bir zümre,
Zemheriye dur diyen;
Sımsıcacık bir cemre.
İlkbaharda açılmış,
Mavi, narçiçeği rengi,
Eflatun tonlarıyla;
Dalıp deli düşüne,
Kendini teslim eden güne,
Canı küçük, sevdası büyük.
Ben de varım diye koşan
Hep oya oya coşan,
Mini-mini mine gibi
    Bir sevda…


Birgün yürüyordum yolumda…
  Daha sayayım mı?

Neler neler vardı…
Kuşlar, çiçekler, yuvalar,
Tüm doğa…
İnsanlar konardı dalıma,
Olmazı olmaz ederdi,
Öleni ölmez.
Döneni dönmez ederdi
 Hani ya ?! Söneni sönmez,


Çaresizlik yoktu bende,
Umarsızlıkların
Bir bir em’i vardı aklımla…


Bir gün yolumda Ağır!
Ayağım ağır, başım ağır.
Yüreğim yüklü, fikrim ağır.
Tüm bunlara çokları sağır.
En güzeli bende; Sabır!
Yorgunluk mu?
 Ama hayır…


Bir gün yürüyordum yolumda…
Göğün yere inişi gibi Ağdın üstüme.

Bahar zamanı gün dönümü,
Kırkikindi sağnağı gibi, yağdın üstüme.


Engel olmadı, ne us ne sabır.
Susuz toprağa suyun değmesi gibi
Arsızca çatladı yürek.

İşte başladı bende bir deli,
Engelsiz duygu seli.
Akılla yürek elele verdi.
     BU BİR İSYAN!!

Yıllar süren suskunluğa,
Bunun adı sevda dedi.

Damla gibi, çınga gibi,
Çiğ gibi, çığ gibi
Kardelen, mine gibi,
Zerre gibi, cemre gibi.
Zümre gibi, Derya gibi
      Bir Sevda
                                              AMBER ( Ayşe Hoca)
En içten sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder