9 Ekim 2011 Pazar

Eşrefoğlu Dergisinden bir konu; Şiir "GEBE KALMAYIN SİLAHLARA… " Nevzat ARAS

07 Ekim 2011 Cuma, 02:55 tarihinde Seyit Karakaya tarafından eklendi

GEBE KALMAYIN
                        SİLAHLARA…

                                                  Nevzat ARAS
Duvardaki babanla
Beşikteki bebemle
Silahların göğsünde
İnadına uyudum her gece
                  Öleceğimi bilsem de


Gecenin o saatinde yine de
Yıldırımlar çaksa da penceremde
Ben aşkı seçtim işte
Aydınlatsa da gecelerimi       
                   Kurşunların gölgesinde

Vietnam’da, Bosna’da
Çocuklar ölmese Uganda’da
Onlar da yaşasa şu dünyada
Aşktan yana sevdadan yana
                   Anaların kucağında

Bütün dünyalar duysun
Silahlarımız sevgi olsun
Sararsın, solsun solsun
Nevzadi de bu yolda ölsün
                   Yeter ki güneşler doğsun,
                   Aydınlık yarınlar olsun

Sevişmek ne güzel be
Silahların gölgesinde
Bebeğim ağlasa da beşikte
Ölmek diyorum ne güzel işte
                       Çıldırmasa ecel eşikte

Nasihat ediyorum
Vasiyet ediyorum
Ve hep söylüyorum
Söylüyorum insanlara
                 Gebe kalmayın silahlara

               Bir avuç aydınlıktır benim
                     Karanlıkta kaybolan sevdiğim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder